Velikonoční výlet – den 2. – Highline & Eibsee

Druhý den naší dovolené před námi. Ráno jsme v klidu vstali a šli se nasnídat. Miluju ty hotelové snídaně, kde jsou švédské stoly a od každého něco. ♥ U snídaně jsme s Kubajszem vymysleli plán, že se pohneme z městečka Füssen dál a zkusíme objevit někde něco dalšího. Neuschwanstein zámek je krásný, ale za první den jsme ho prozkoumali dostatečně. Možná, že kdyby nebylo to velké jezero vypuštěné, tak se tam zdržíme i další den.. :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Po odhlášení z hotelu jsme se rozhodli projet si ještě jednou městečko a zamířit směrem na jezero Eibsee a Garmish. Vyrazili jsme a doslova náhodou se nám podařilo objevit soutěsku na kraji města Füssen, která je přímo na hranicích s Rakouskem. Ihned zastavujeme a vyskakujeme z auta. Ta jejich dokonale modrá voda nás uchvátila a hned děláme několik fotek. :) U této soutěsky jsme narazili i na ceduli, kde bylo několik tipů s místy, které stojí za návštěvu v okolí. Mezi nima byla i Highline lávka ve výšce 179m nad zemí. Okamžitě jsem zavelila, že tam prostě musíme a v rámci mého překonávání strachu z výšek to je povinnost. Navíc je Highline víceméně cestou k Eibsee jezeru. :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dorazili jsme na parkoviště pod lávkou, kde se platí 4eura za parking a vyrazili směr malá vesnička pod lávkou. Z vesničky pak vede cesta až nahoru na lávku. (Zde musím připomenout vtipnou instastories, kterou jsem natočila a na kterou jsme měla neuvěřitelně velkou odezvu. Jste nejlepší! :-*) Když jsme dorazili k lávce, tak jsem pomalinku začala tušit, že to pro mě nebude zas tak úplně ok. Podlahou na lávce bylo krásně vidět až dolů. (Kde mám smajlíka s rukou přes obličej?!K tomuhle by se hodil…) Kdo tohle prostě vymýšlel? :D Kdyby tam byla klasická pevná podlaha, kterou nikam není vidět, tak se asi hecnu, ale na tuhle podlahu ready teda ještě nejsem. Z kamzice se tedy stala srágora. :D Nicméně jsem tomu dala v hlavě ještě šanci a nezamítala to hned. Díky bohu je vedle lávky ještě zřícenina, takže jsme vyrazili na zříceninu a opět fotili a fotili. Z každého místa na zřícenině je krásně vidět na lávku a okolí. Ten výhled stál za to. :) …a taky bylo krásně vidět, jak vysoko to samozřejmně je. :D Po zřícenině jsme se vrátili zpět k lávce a musím se přiznat, že jsem vyměkla a nešla. Ta podlaha je prostě dost. ..tak třeba příště! ;)

*Lávka stojí pro jednoho 8eur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dokounce nám na chvilinku vylezlo i sluníčko. :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tuhle Kubajszovu fotku jsem si musela dát na plochu telefonu. ♥

Od zříceniny jsme vyrazili směr Eibsee. Parkujeme, opět placené parkoviště (3,5eur) a vyrážíme. Musím říci, že tohle jezero je prostě bomba. Okolo něj vede široká štěrková cesta, takže úplně v pohodě i na kočárek nebo cyklo výlet. :) S Kubajszíkem jsme střídali cestu po pláži s cestou na kraji lesa. Byla to prostě nádhera a samozřejmně všude cvakáme a fotíme. Okolo jezera je několik malých zátok, které stojí za to. Ta tyrkosovo-modrá voda je prostě nádherná. :)

Přesouváme se o kousek dál a vyrážíme směr malý ostrůvek s malou chatičkou. U tohoto ostrůvku vede cestička z kamenů na jeden další poloostrůvek. Neváháme a vyrážíme. Já samozřejmně, abych nezklamala, tak šlápnu na jeden špatný kámen a celou botu nořím do vody. :D Ach jo, ženská no… (Opět kdo viděl instastories, tak ví. :D ) Pokračujeme tedy dál a já hezky pěkně s totál promočenou botou. Cestu zpět si razíme podél vody a na přímo lesem. Kubík se snaží fotit čmeláky a já se rozplývám nad pohledem na jezero. Přemýšlíme, jestli se v létě dá u tohoto jezera koupat. Víte někdo? Kdyby ano, tak nás tam určitě během nějakého víkendu potkáte! :)

Opět nohy v luftu. :)

Jsou čtyři odpoledne a my se vracíme zpět k autu. Od jezera Eibsee vyrážíme směr ČR a kocháme se posledními pohledy na hory. Cestou domu stavíme ještě na rychlou zastávku u ohromného jezera Walchensee. Já vyměnila mokré boty za ťapky. Díky bohu, že jsem si je zabalila sebou. Cestovat 5 hodin v autě v pohorkách by se mi moc nechtělo. Zároveň jsem aspoň vyzkoušela jaké to je chodit „naboso“ po kamenité pláži. Ťapky překvapují a chůze je v nich až nějak moc příjemná. :) Nicméně nás bohužel dostihl déšť a tak děláme jen rychlých pár fotek a běžíme zpět k autu. Od jezera jedeme už rovnou domů.

Výlet byl boží. Rozhodně doporučuji všem, co někam chtějí vyrazit a nechtějí moc utrácet. Celá cesta s ubytováním, parkováním, jídlem a naftou nás vyšla na 6.000,- Kč dohromady. Určitě by šlo ušetřit ještě na ubytování. My jsme dali za hotel na noc 110eur za oba dva. Rozhodně až bude hezky – tepleji, tak spíme v autě! :) Jo a u Kubajsze máte v jeho článku i mapku s místama, kde jsme všude byli.

Mějte se krásně, cestujte a užívejte si života.

Vaše M.

fr

P.S.: 1.5 a 8.5 jsou volné pondělky, takže hned dvě příležitosti na cestovatelský prodloužený víkend. My už máme jeden víkend naplánovaný, tak se můžete těšit na další výletnické články. :)