ZAKYNTHOS – part 3

DCIM104GOPROG0550537.

Poslední tři dny dovolené se nesly ve stylu klidu, pohody a mešího dobrodružství..

Den pátý:

Tento den jsme se rozhodli věnovat jen a jen té nejkrásnější pláži na ostrově. Hned ráno jsem po snídani vyrazili na Dafni beach, o které jste se mohli dočíst v minulém článku. :) Na pláž jsme opět dorazili brzo dopoledne a opět se nám ji povedlo zastihnout prázdnou. Koupili jsme si lehátka (5€/dvě lehátka) a užívali si ten klid. Nejvíce na této pláži se mi asi líbil ten výhled hned po ránu. To šumění moře, krásná pláž a ten výhled. To můžeme! :) Kuba vyrazil šnorchlovat a já četla knížku, už druhou. :D Celý den se nesl jen a jen v tomhle duchu. Šnorchlování, čtení, plavání a vyhřívání se na sluníčku. Na tomto magickém místě jsme vydrželi celý den a užili si to naplno. Pozdě odpoledne jsme se vrátili zpět na hotel, dali večeři a večer hráli karty a četli naše knížky. :)

DCIM103GOPROGOPR9687.

DCIM103GOPROGOPR9688.

Vtipálek můj :D

14051655_1195324243840626_1117917482261544822_n

Výhled cestou z/na Dafni beach.

14095822_1195321907174193_6040260480549946408_n

Den šestý:

Poslední celý den na ostrově… Ráno jsem po vrácení auta vyrazili na pláž a místo lehnutí na lehátko jsme došli až do přístavu a půjčili si loď. Co Vám budu povídat. Nápad to byl dobrý, ale první půl hodina byla vtipná. Než jsme se na těch velkých vlnách zžili s lodí, tak nám to chvilku trvalo. :D Nicméně po uplynutí té drsnější chvilky jsme objeli celý želví ostrůvek v zátoce Laganas. Pokud budete mít možnost, tak si z přístavu v Laganas vemte „vodní“ taxi/autobus a jeďte na tento ostrůvek. Je tam jedna jediná pláž, kde můžete ležet a plavat, ale stojí to za to. S Kubou jsme tam bohužel nebyli, ale z lodě to vypadalo moc hezky.

DCIM103GOPROG0299897.

Želví ostrůvek

DCIM104GOPROGOPR0001.

DCIM104GOPROGOPR0011.

Námořníci

DCIM104GOPROGOPR0064.

Po vrácení lodě jsme ještě vyrazili na malý želví ostrůvek, který je od břehu spojený dřevěnou lávkou. Vstup na tento ostrůvek je zpoplatněn. Přesně si to nepamatuji, ale myslím že to bylo 5€ na osobu. Poměrně vysoká částka, ale kompenzací je drink na místním baru zdarma. Vybrat si můžete od piva, džusů nebo ledových čajů. Byla tam i malá pláž, která byla opravdu krásná. Nicméně tam bylo tolik lidí, že jsme došli na molo, udělali fotku a pomalu zas šli pryč. :) A udělali jsme dobře. Cestou přes dřevěnou lávku jsme viděli první velkou želvu. Byla překrásná. Ukázala bych Vám fotku, ale pravdou je, že nebyla úplně blízko na fotku. Navíc některé okamžiky si prostě chcete vychutnat naplno a nechtete se honit pro foťák a vymýšlet jak se k ní dostat blíž.

DCIM104GOPROGOPR0098.

DCIM104GOPROGOPR0131.

Cestou zpět na hotel jsme se ještě zastavili na pláži. Dočítali knížky, šnorchlovali a užívali si zbytek dne. :) Dokonce jsme opět potkali starou známou medúzu. :D To byl zas šok. :D Večer jsme šli na poslední procházku do města. Koupili si pívo, sedli na pláž a užívali si poslední chvilky na ostrově.

DCIM104GOPROGOPR0339.

DCIM104GOPROGOPR0153.

Na té hladině na lehátku je Kubajsz. :D

DCIM104GOPROG0410287.

Potvora jedna žahavá…a krásná.

Den sedmý: odlet

Pokoje jsme předávali už dopoledne, nicméně i tak jsme stihli jít ještě ráno na pláž. Dali poslední šnorchlování, plavání a slunění. :) Po předání pokoje jsme čekali na autobus, který nás vyzvedl a odvezl na letiště. Cestou zpět jsme s Kubou seděli v letadle u uličky, každý na jedné straně. To moc nemám ráda, ale i tak let proběhl v pořádku a za necelé dvě hodinky jsme byli v Praze. :) Spokojení a odpočatí jsme se vrátili zpět domů. :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na závěr dovolené ještě fotka s palmou. Ty já miluju! :)

Doufám, že se Vám série článku z tohoto krásného ostrova líbila. Příště se můžete těšit na výlet po Evropě! Už brzy! V Listopadu! :)