ZAKYNTHOS – part 1

DCIM100GOPROG0029014.

Zakynthos, destinace, na kterou jsme koukali celých 5 let a konečně letos jsme si jí splnili. Já osobně jsem se neuvěřitelně těšila a chvílema jsem měla nutkání hlásit počet zbývajících dní do odletu. :D Díky bohu za to, že jsem posledních 5 dní před odletem měla opravdu hodně práce s focením nového časopisu a mohlo mi těch zbývajících pár dní utéci jak nic.

Cesta na letiště (Díky Baru! :) ), odbavení atd proběhlo naprosto bez problémů a mohli jsme se v klidu těšit na naší dovolenou. Dokonce se nám i poštěstilo v letadle sedět u okna. To můžu, ráda sleduji jak se blížíme k místu určení. Jediné co, tak jsme měli hodinku zpoždění, ale to nám nijak zvlášť nevadilo. :) Po příletu jsme si našli naše delegátky, nastoupili do připraveného autobusu a vydali se směr náš hotel. Cestou z letiště jsme byli mírně vykulení, přeci jen je cestou spousta rozestavěných baráčků a objektů, které jsou díky krizi nedokončené. Nicméně radost z dovolené nám to nezkazilo. :)

DCIM100GOPROGOPR8963.

Náš hotel Karras byl na kraji a zároveň v centru Laganas, což je velká zátoka na Zakynthosu. Moře, i centrum plné obchůdků a podniků, jsme měli kousek od hotelu a zároveň jsme nebyli rušeni hlukem z již zmíněného centra/hlavní ulice. :)

Hotel:

Na recepci nás mile překvapila česká recepční Zuzana, která se střídala s řeckou recepční. :) Ihned jsme dostali klíče od pokoje a mohli se jít ubytovat. Pokoj byl světlý a hezky zařízený s malou terasou. Wifi byla na pokoji za příplatek (15€/osoba), jinak byla k dispozici free wifi v zábavném koutku. Stravování jsme měli all inclusive včetně zmrzliny a nápojů po celý den. :)

DCIM100GOPROGOPR8966.

Náš pokoj. Fotku z terasy dávat nebudu. Je to klasický výhled do zahrady. Žádné moře. :)

DCIM100GOPROGOPR8967.

Výhled z chodby před pokoje.

Den první – přílet

Po ubytování jsme si zabalili plavky s potápěčskými brýlemi, došli si na sváču a rychle vyrazili k moři. Ten pocit, když konečně stojíte před mořem na vyhřáté pláži stojí za to. Vykročili jsme do moře a chvilku se báli, že naše pláž bude jedna z těch nikdy nekončících mělkých pláži. Naštěstí nebyla. Za chvilku jsme se ocitli v hloubce a ksichtili se na sebe z té slané vody. :D Pláž byla dokonalá, čirá voda s pískem plných mušliček. Ihned jsme vyrazili zpět na břeh pro brýle a začali se potápět. V mém případě sbírat mušličky. :) Po vyčachtání jsme vyrazili zpět na hotel na večeři, která nás mile překvapila. Na výběr bylo z několika druhů salátů, masa, příloh, pití (alko nebo nealko) a sladkých dezertů. Mňam! :) Večer jsme vyrazili podívat se do města a projít se po pláži plné restaurací a podniků.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knížka: Sirotčinec slečny Peregrinové | Plavky: H&M | Klobouk: starý

Den druhý

Druhý den jsme ráno opět vyrazili na pláž zaplavat si a já opět vylovit pár mušliček. :) Odpoledne jsme si pak půjčili skůtr za 25€/den a jeli se projet po pobřeží. Na mapě jsem si ještě doma udělala puntíky s místy, která stojí za návštěvu. První zastávka byla na pláži Keri. Malá pláž s oblázky a čistou vodou. Vytáhli jsme brýle se šnorchlem a vyrazili se potápět. Na potápění tam toho moc nebylo, ale i tak jsme po potápění spokojeně vylezli na pláž. Po chvilce jsme se sbalili a vyrazili prozkoumávat ostrov dál.

DCIM100GOPROG0039110.

Druhým puntíkem na mapě byla vyhlídka s majákem Keri „Lighthouse“, která byla kousek od této pláže. Tahle vyhlídka rozhodně stojí za návštěvu. Jsou na ní ty nejkrásnější západy slunce z celého ostrova, ale o těch až v dalším článku.. :) Vyhlídka stojí za to i během dne. Po této vyhlídce jsme pomalu zamíři zpět na hotel a kochali se cestou na skůtru. Ta příroda, vesničky a nejrůznější vyhlídky cestou jsou boží. :) Po návratu na hotel jsme šli ještě k moři, ale po chvilce nás vyhnal déšť. Večer jsme dali večeři, drink na baru, a šli na pokoj schovat se před bouřkou. (Kaufmannka a Fišer jeli na dovolenou, tak to by bylo, aby nepršelo aspoň jeden den. :D ) Nicméně večerní pohodička na terase s bouřkou, hracími kartami (Z letiště! Kdo by je taky zapomněl, tak hračkářství! :D ) a knížkou… to můžeme. :)

DCIM100GOPROG0029014.

Keri Lighthouse :)

DCIM103GOPRO

Laganas pláž před bouřkou.

Tuhle fotku miluju! :D :)

Pokračování v dalším článku. :)